Упутство за родитеље
Прва.jpg
https://pupcelica.edu.rs/images/icagenda/dragana_sekulic/corona/%D0%9F%D1%80%D0%B2%D0%B0.jpg
Друга.jpg
https://pupcelica.edu.rs/images/icagenda/dragana_sekulic/corona/%D0%94%D1%80%D1%83%D0%B3%D0%B0.jpg
Трећа.jpg
https://pupcelica.edu.rs/images/icagenda/dragana_sekulic/corona/%D0%A2%D1%80%D0%B5%D1%9B%D0%B0.jpg
Четврта.jpg
У оквиру Модела заједнице професионалог учења, у суботу 27.новембра 2021. године, на Једнодневним професионалним сусретима практичара у Београду, свој рад су представили координатори хоризонталне размене из Предшколске устаноове ,,Пчелица“, вртића ,,Звездица“: Љиљана Шарковић, педагог и Драгана Секулић, васпитач, као и васпитачи учесници Модела заједнице професионалног учења Љиљана Стојић, Данијела Теодосић и Гордана Павловић.
Модел заједнице професионалног учења развијен је у оквиру пројекта Инклузивно предшколско васпитање и образовање Министарства просвете, науке и технолошког развоја. На Једнодневним професионалним сусретима учествовало је шест предшколских установа из наше земље, а пројекат је подржан и од стране Кнцеларије УНИЦЕФ и Института за педагогију и андрагогију Филозофског факултета Универзитета у Београду.
Циљ програма јесте креирање Модела заједнице професионалног учења ,,Од рефлексије о акцији до рефлексије у акцији“ која повезује практичаре на нивоу више установа. Програм је заснован на савременим теоријама које подстичу рефлексивно, колаборативно и искуствено учење. Модел заједнице професионалног учења представља ,,потпорни“ систем за примену Основа програма ПВО Године узлета у пракси, те је после обуке координатора хоризонталне размене из установа уследио низ састанака у вртићу ,,Звездица“ са медицинским сестрама васпитачима и васпитачима, како би сви запослени били упознати са Моделом ЗПУ кроз које су координатори, као фацилитатори развијали рефлексивну праксу подстичући практичаре на дубока промишљања о властитој пракси, што је свакако допринело мењању и креирању нових пракси. Кроз обуке Модела заједнице професионалног учења развијамо подржавајућу атмосферу, ново размевање праксе и постајемо отворенији за ново учење.